Popüler Yayınlar

6 Ocak 2011 Perşembe

ÖZ-DE-BİR 2010-2011 EĞİTİM ETKİNLİKLERİ’NDE 4. DURAK MERSİN!..


ÖZ-DE-BİR (Özel Dershaneler Birliği Derneği) kuruluşunun 25. yılı etkinlikleri çerçevesinde 2010-2011 öğretim yılında 33 merkezde düzenlediği eğitim etkinliklerinin dördüncü durağı Mersin olacak.

ÖZ-DE-BİR, kuruluşundan bu yana üye dershanelerimiz ve özel dershanelerle ilgili çalışmaların yanı sıra; Eğitimimizin sorunlarına ilişkin öneriler geliştirip çözümler önermiş, eğitim ve öğretime yardımcı pek çok materyali eğitim dünyamıza kazandırmış, pek çok sosyal-kültürel ve eğitimsel etkinlik düzenleyerek eğitime hizmetin yollarını çeşitlendirmiştir.

Bunlardan biri de Samsun, Trabzon, Gaziantep, İzmir’de öğrenci, veli, rehber öğretmen ve dershane yöneticilerine yönelik olarak düzenlenen “Eğitim Etkinlikleri”dir. 2010 ÖZ-DE-BİR’in 25. kuruluş yılında da bu “Eğitim Etkinlikleri”, aynı hedef kitleler için daha yaygın biçimde Adana, Hatay, Sakarya, Konya, Eskişehir, Denizli, Antalya illerinde sürdürülmüştür.

30 Ekim 2010’da Ankara’da gerçekleştirilen 25. Yıl Sempozyumu’nun ardından 2010-2011 öğretim yılında gerçekleşecek olan Eğitim Etkinlikleri 33 il ve ilçe merkezinde veli ve öğrencilere yönelik konferanslarla sürdürülmektedir.

ÖZ-DE-BİR Yönetiminin 2010-2011 öğretim yılında gerçekleştirmeyi planladığı eğitim etkinliklerinin Zonguldak, Manisa ve Kocaeli’den sonraki durağı İstanbul Bilgi Üniversitesinin destekleriyle Mersin olacak.

8 Ocak 2011’de Mersin’de gerçekleşecek etkinliklerde;

Konya Selçuk Üniversitesi Öğretim Üyesi Doç. Dr. Hasan YILMAZ, “Sınavlara Hazırlanan Çocuklarımıza verebileceğimiz Psikolojik Destek” başlıklı sunusuyla velilere, “Hayatta ve Sınavlarda Başarı” başlıklı sunusuyla da öğrencilere seslenecek.

YILMAZ’ın ardından İstanbul Bilgi Üniversitesi Mütevelli Heyeti Üyesi Prof. Dr. Deniz Ülke ARIBOĞAN,“ Üniversite Seçiminde Anne ve Babanın Rolü” başlıklı konuşması ile velilere; “Üniversite Nedir?”, “Üniversiteli olmak Öğrencinin Hayatına Neler Katıyor?”, “Üniversite Seçiminde Adayların Önem Vermesi Gereken Noktalar” başlıklı konuşması ile öğrencilere seslenecek.

ÖZ-DE-BİR Yönetim Kurulu Başkanı Faruk KÖPRÜLÜ ve Yönetim Kurulu Üyelerinin hazır bulunacağı Mersin etkinlikleri 8 Ocak 2011 Cumartesi günü Büyükşehir Belediye Kongre Sarayı’nda saat 10.00’da velilere, 13.00’de Öğrencilere yönelik olarak gerçekleşecek.

ÖZ-DE-BİR Yayınları kitap sergisinin açılarak, indirimli kitap satışının yapılacağı etkinliklerde Hasan YILMAZ da kitaplarını imzalayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder