Popüler Yayınlar

4 Ağustos 2011 Perşembe

HYUNDAI ASSAN BAŞKANI & GENEL MÜDÜRÜNDEN DERYA OTOMOTİVE ZİYARET



Hyundai Assan Başkanı W.S.Chang, Hyundai Assan Genel Müdürü Ümit Karaarslan ve Bölge müdürleri Mersin Yetkili Satıcısı Hyundai Derya Otomotivi ziyaret etti. Çalışanlarla tek tek tanışarak Derya Otomotiv’in tüm birimlerini ayrı ayrı gezen, değerlendirmelerde ve önerilerde bulunan Hyundai Assan Yetkilileri daha sonrasında Derya Otomotiv Yönetim Kurulu Başkanı Hüseyin Kış ve diğer şirket yetkilileriyle birlikte bir değerlendirme toplantısı gerçekleştirdi.
Toplantı sonrası basınla bir araya gelen Hyundai Assan Genel Müdürü Ümit Karaaslan, Mersin’e en büyük katkımız Hyundai Derya Otomotiv sayesinde oluyor. Derya Otomotiv bilindiği üzere tüm markalar arasında Mersin’in en çok binek otomobil satan bayisi. Hyundai olarak Mersin’deki yatırımlarımızı Derya Otomotiv’in yapmış olduğu satışlarla sürdürmeye devam edeceğiz dedi. Karaarslan, Ayrıca Mersin’de bulunmaktan ve Derya Otomotiv’i ziyaret etmekten mutluluk duyduklarını belirtirken sektöre ve Hyundai’ye ilişkin değerlendirmeler yaptı.
Türkiye’de otomotiv satışlarını kredi faiz oranları, döviz kurları ve yakıt fiyatları olmak üzere 3 ana parametrenin belirlediğini kaydeden Genel Müdür Ümit Karaarslan, en önemli unsurun ise kredi faiz oranları olduğunu belirtti. Kredi faiz oranlarının son 1 ayda 0.80’lerden 1.2 düzeyine çıktığını kaydeden Karaarslan,”Önümüzdeki dönemde Merkez Bankasının özellikle cari açığa karşı önlem alması ve kredi faiz oranlarını bir miktar düşürmesi beklenebilir. Bu nedenle otomobil sektöründe yıl sonunda geçen yılın rakamlarının yakalanabileceğini tahmin ediyorum” dedi.
Hyundai’nin yaklaşık 55 bin satış rakamına ulaşma hedefi olduğunu kaydeden Karaarslan yılın 2.yarısında arz-talep dengesini ayarlamayı düşünüyoruz ” dedi.
Karaarslan, bu yıl doğal felaketler nedeniyle sektör açısından sıkıntılı bir yıl olduğunu anlattı. Özellikle Japonya’daki depremin yansımalarının çok ciddi olduğunu kaydeden Karaarslan, Hyundai’nin ilk 6 aylık karlılığını rakiplerinin 3-4 kat üzerinde gerçekleştiğini söyledi. Bu başarıda yeni ürünlerinin piyasaya sürülmesinin ve müşteri memnuniyetini arttırma yönünde sürdürdükleri çalışmaların büyük rol oynadığını vurguladı. Hyundai’nin uzun süredir dünyanın en hızlı ve en hırslı büyüyen markalarından biri olduğuna değinen Ümit Karaarslan, 2015 yılında dünya 3’üncüsü olmayı hedeflediklerini anlattı. Karaarslan, Türkiye hedeflerinin ise 2013’te özellikle müşteri memnuniyetinde pazar liderliği olduğunu ifade etti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder