Popüler Yayınlar

7 Şubat 2011 Pazartesi

MİNİK OKÇULAR TARİHLE BULUŞTU...



03-09 Şubat 2011 tarihleri arasında ilimizde Okçuluk Milli Takım Kampı için bulunan Minik Okçular Özel Yıldırım Han Koleji sponsorluğunda Mersin'in tarihi mekanlarını ziyaret etme imkanı buldu.Kız Kalesi ,Cennet ve Cehennem Obrukları,Astım Mağrası ve Kanlı Divane gibi tarihin derinliklerinde yatan muhteşem eserleri yerinde görerek tarih bilgilerini tazeleyen ve görülmeyen güzellikleri yerinde görme imkanı bulan Minik Okçular yarışma stresinden ve günün yorgunluğundan uzaklaşıp mutlu bir gün geçirmenin keyfini yaşadılar.
Okçuluk Milli Takımı Teknik Direktörü Nejat ÜSTÜN gezi ile ilgili yaptığı açıklamada Mersin'de bulunmaktan mutluluk duyduklarını ifade ederek gezinin organize edilmesini sağlayan Okçuluk İl Temsilcimiz Aytekin ATAŞ'a emeklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum dedi.
Okçuluk Federasyonu Mersin İl Temsilcisi Aytekin ATAŞ 01-03 Şubat 2011 tarihleri arasında ilimizde düzenlenen Türkiye Şampiyonasının ardından Minikler Okçuluk Milli Takımımız Mersin'de Kampa girerek yoğun bir şekilde çalışmalarına başlamış ve 6 Şubatta Kamp proğramımızda yer alan Dinlenme gününde İlimizin tarihi mekanlarını gezdirme fikrini Özel YILDIRIMHAN EĞİTİM KURUMLARI Genel Müdürü Sayın Murat TUNÇ ile paylaştım ve kendilerinden bizlere sponsor olmalarını istedim.Kendileride bizleri kırmayarak geleceğin Milli sporcularını ağırlamaktan memnuniyet duyacakalrını ifade ederek sporcularımızın kamp süresince taşımacılığını ve gezi ile ilgili tüm masrafları karşılayabileceklerini söyleyerek bizleri mutlu etmiştir.Sayın Murat TUNÇ Beye ve Özel YILDIRIMHAN MEZUNLAR DERNEĞİ Başkanı Tevfik DÖNMEZ'e ,Yönetim Kurulu üyesi Mahmut BESLENTİ'ye ilgi ve desteklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.İlk defa özel bir kurum tarafından desteklendiğimiz içinde ayrıca çok mutluyum umarım İlimizde sponsorluk fikri yaygınlaşır ve başarılı sporcularımızın ilimizi en iyi şekilde temsil etmeleri sağlanır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder