Popüler Yayınlar

25 Kasım 2011 Cuma

Arbel Yönetim Kurulu Başkanı Arslan’dan Öğretmenlere Yemek….







Mersin’in dünya markası ‘’ Arbel’’ Şirketler Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mahmut Arslan, 24 Kasım Öğretmenler Günü nedeniyle kendi adını taşıyan Mahmut Arslan Anadolu Lisesi Öğretmenlerine ve eğitim emekçilerine 324 Black Restaurant’ta günün anlamına binaen bir akşam yemeği vererek ‘’ Öğretmenler Günü’’ nü kutladı.
Restaurant girişinde eşi hanımefendi ve Okul Müdürü Emin Yaldız ile birlikte karşılayarak teker,teker ilgilenen Arslan ‘’ Sizlerin çok daha büyük başarılara imza atmanızı bekliyorum. Geleceğimizin teminatı olan gençlerimiz sadece Mersin’e değil tüm ülkemize faydalı olacağı inancındayım.Mersin eğitim camiasında saygınlık bakımından üst sıralarda yer alan okulumuzu el birliği ile ülkemizin sayılı okulları arasına sokacağımızı tüm kalbimle söylüyor,hepinizin gününü saygılarımla kutluyorum’’ dedi.
Eğitimci İş adamı Mahmut Arslan’ın ardından söz alan Müdür Yaldız ise kısaca şunları söyledi ‘’ Okulumuza sadece ismini değil kalbini ve zamanını vererek başarı çıtamızın yükselmesinde her zaman destek olan Mahmut Bey’e ne kadar teşekkür etsek azdır ‘’dedi.
Daha sonra eğitime katkılarından dolayı Müdür Emin Yaldız tarafından Mahmut Arslan’a günün anlamı nedeni ile plaket takdim edildi.
Yemekte ilgi çeken simalar arasında Bedii Aydın ve İngilizce Öğretmeni Zeynel iyiduvar adeta eğitimciler tarafından ilgi odağı konumundaydı.
Gece Türk Sanat Müziği ve sevilen şarkıların seslendirilmesi ile neşe içerisinde son buldu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder