Popüler Yayınlar

11 Aralık 2010 Cumartesi

LİNENS Çalışanlarına “Müşteri Hizmetlerinde Mükemmelliği” anlattı.

Satış ve Yönetim Danışmanı İlhan Ürkmez, Mersin Linens Bayii çalışanlarına Sultaşa Otelde seminer verdi. Ürkmez, “Tek bir patron vardır: Müşteri. O, yalnızca cebindeki parayı bir başka yerde harcayarak, Genel Müdürden kapıdaki görevliye kadar herkesi işten atabilir.” dedi.

Türkiye`nin satış, satış yönetimi, pazarlama, yönetim ve kişisel gelişim konularında en fazla kitap yazan ve kitapları en çok satan Satış ve Yönetim Danışmanı İlhan Ürkmez, Mersin Linens Bayii çalışanlarına “Müşteriye Vaybe..!” dedirten hizmetin özelliklerini anlattı.

Günümüzde artık müşterinin yaşadığı “deneyim”in önemli olduğunu belirten ve müşterinin karar vermesinde deneyimin çok etkili olduğunu ifade eden İlhan Ürkmez, gelecekte ürünler değil, “deneyimler” iş hayatına yön verecek ve deneyimler ürünlere dönüşecek. Müşterinin yaşadığı her bir “deneyim”, “ürün” haline gelecek. İnsanlar artık kendilerini mutlu eden ve ihtiyaçlarını anlayan şirketlerle çalışmak istiyorlar. Bu sebeple, ürününüzü / hizmetinizi ve satış tarzınızı farklılaştırmalısınız ve müşteriye “Vay be..!” dedirtecek deneyimler sunmalısınız. Olumlu ve iyi duygular, satışı başlatır, sürdürür ve sonuçlandırır. İşte bu sebeple; bir satış sürecinde müşterinin yaşadığı duygular önemlidir ve deneyim her şeydir. Duygular müziğin notaları, deneyim ise bu notaların oluşturduğu müziktir, dedi.

Linens Mağaza sahibi ve Genel Müdürü Özkan Demir ve Mağaza Müdürü Özlem Demir ise müşteriyi memnun edecek kaliteli hizmetin verilebilmesi ve müşteri odaklı iş yapılabilmesi için eğitim almanın önemine değinerek, personele yönelik bu tür eğitimlerin devam edeceğini ifade ettiler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder