Popüler Yayınlar

3 Ocak 2015 Cumartesi

Mersin Valisi Çakacak; Dünya Devi ‘’ ARBEL ‘’i Gezdi.

Mersin Valisi Özdemir Çakacak, Mersin Markası Dünya Devi, Ülkemiz Ekonomisinin Lokomotifi ‘’ ARBEL Şirketler Grubu’’ nu Ziyaret etti. Dünya Devi ‘’Arbel Şirketler Grubu ‘’ girişinde, Mersin Valisi Özdemir Çakacak’ı , Şirketin Yönetim Kurulu Başkanı ve Aynı zamanda Mersin Ticaret ve Sanayi Odası Meclis Başkanı Mahmut Arslan, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Hasan Arslan, Yönetim Kurulu Üyesi ve aynı zamanda Mersin Ticaret Borsası Meclis Başkanı olan Hüseyin Arslan, MESİAD eski Başkanı ve CRD Lojistik Yönetim Kurulu Başkanı Coşkun Doğmuş, Şirket Yöneticileri ve çalışanları sevgi gösterileri ile karşıladılar. En son teknolojik gelişmelerle donatılmış ,Hijyenik ve Modern tesisleri gezen Mersin Valisi Özdemir Çakacak’ a ,Şirketin Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı sevilen ve sayılan İş Adamı Hasan Arslan bilgi verdi. Ahmet Metin Türkoğlu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder